Kommer jag förvandlas till en "Stövelfjant"?


Detta var vad Bergen välkomnade mig med denna morgon, jag välkomnade massa blötsnö in i mina skor!

Första dagen på upplärning!
Efter allt halkande i snön denna morgon missade jag bybanen kl 05.45 och fick vänta 14 minuter på nästa.. Surt!
Men resten av dagen gick bra - jag förärades tillomed 3 par skor för prestationerna. Eller så skulle jag få de där skorna i alla fall, jag vet inte, men jag blev glad för det!

På vägen hem på bybanen såg jag det:
EN BRAT MED STÖVLAR!

Jag funderar allvarligt på att införskaffa mig ett par själv faktiskt, jag ser användningsområden så att säga!


Kanske liknande dessa?! Fast detta är Siws..

Trött även denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0