Söndag = Ny dag

Att påstå att jag stressade upp är att ta i..
Vid 12-snåret vandrade jag ut till Lisa i soffan, åt frukost och snackade.
Fixade lite här, kika lite där.
Sedan pratade vi lite om dagen och bestämde att vi nog skulle bort tilll Fantofthallen för att aktivera oss med badminton.
När vi bestämt detta plingar det till i min kära phone: "Vi fick lägenheten i fredags, så om du vill och har tid kan du komma förbi och kika."
Jag fick alltså flytta in efter en natt i Lisas kollektiv!
Vi kom överens om att vi skulle gå förbi och kika samt få nycklar innan vi åkte till Fantoft.


Nycklarna mina!

Efter vi vart och tittat på mitt slott gick vi in till centrum och promenera runt en stund innan jag köpt månadskort på Skyss och åkte för att möta upp 4 svenskar till i Fantoft.
Jag var inte med pga den förkylning jag hade veckan innan, men jag var dommare!
Det var riktigt trevligt att träffa lite invandrare!

Efter badmintonen åkte vi tillbaka till Stöletorget, jag packade ihop mina väskor igen, så gott det gick, och sedan påbörjade jag min långa promenad till Slottet. Den tar med packning 10 min..


Home, sweet home!

Packade upp mina väskor, bäddade soffan!
Sedan var det godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0